Härlig träning igen......

Publicerat: 2015-02-12 Kl: 22:34:39 | I kategori: Allmänt

Ja då sitter man i soffan nöjd med dagen. Efter en lång bilfärd till Segersta och bra träning. Min fina Melete var riktigt fin idag och jag fick som vanligt mycket bra hjälp. Har haft en svacka och mycket beror väl egentligen på att jag jobbat på egen hand. Det var ju ett långt juluppehåll och det är svårt att få med båda hästarna varje gång. Men nu är vi på gång igen. Det blir en tur nästa vecka också!
Då hoppas jag att jag kan ta med Demeter också. Imorgon kommer Monika Ledin hit och går igenom henne hon verkar i alla fall helt ok nu.
Mads red Rangun och han gillar honom verkligen. Piaffen är inte långt borta passagen är ju redan super.
Helios fick följs med också han tyckte att han var fin också :).
Ett stort tack till våra praktikanter Denise och Wilma som gjorde det möjligt att ta med tre hästar idag.
 
Lille Rangun!
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0