Dan före dan..

Publicerat: 2015-12-23 Kl: 22:42:00 | I kategori: Allmänt

Phju vilken dag! Tänkte igår att imorgon blir en bra dag, ack så fel jag hade... Eller ja både och.. Jossan fortfarande sjuk, Anna fortfarande dålig efter sin nackspärr och min axel fortfarande skit. Bara gilla läget och släcka de mest akuta "bränderna" gällande hästar och anläggningen. Jag ville tex "storstäda" Samoa och Thaleia då den sistnämnde har gjort en supergo lerinpackning - svårt att sanera häst med tidsbrist och en vänsterarm 😁 
 
Nu ikväll har jag iaf gjort min årliga saffranskrans som alltid jäser så jag tror ugnen ska spricka! 
 
Bjuder på ett par gamla bilder... 
Julig bild på fina Uranos med julgranen Alicia vid en maskeraddressyr för några år sedan 😝
 
Detta var i början av min ridkarriär - världens finaste och bästa Armstrong ❤️ Tror det är från invigningen av ridhuset (första delen) så borde vara -98? 
 
Kram Madde 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0