Härlig träning idag!

Publicerat: 2015-08-20 Kl: 23:04:20 | I kategori: Allmänt

Små moln dansar jag på i kväll. Vilken fantastisk tränare jag o Madde har! Mads vet verkligen hur man ska få fram det bästa av häst och ryttare. Älskar när han är på mig - släpp benen sluta kläm - korta tyglarna- rid ut i hörnet.
Så uppepå det allt beröm. Dessutom är han rolig.
 
Idag fick vi mycket beröm!!!
Båda mina hästar är bättre för varje gång vi kommer dit och han tycker de utvecklats enormt sista månaden.
Idag verkligen öste han beröm först över min fina gula Melete som är så sjukt fin att rida man är glad hela tiden. Så även min kära fux Demeter som börjar bli riktigt tam. Så kul längtar redan tills nästa pass!
Madde red sitt o Millets kür som såg så bra ut och han hjälpte henne att få till det än mer med musiken.
 
Imorgon anländer vår nya B-ponny som är ett välbehövligt tillskott då vi har sjukt många nya elever anmälda till hösten. Hoppas vi kan leverera lite bilder snarast.
Gammal bild från i somras
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0