Slut i kropp o knopp..

Publicerat: 2015-04-08 Kl: 20:41:57 | I kategori: Allmänt

Phu - helt ihjäl.. men passet med Rangun för Mads var mycket bra, måste se till att rida så även när inte han står och gapar och svär på mig. Ja idag var det en del hårda ord - jag är jättenoga med mina elever men själv blir jag visst slravig med de där oändliga HÖRNPASSERINGARNA!
Bara att rida ännu bättre och ännu nogrannare!
 
På fm han jag med att rida Rocco, Kirre och Mickis - fin häst, idag har jag ridit på och testat lite mer. Vi har gjort lite skolor och några enkla byten, jättekul häst att rida :)
 
Fina Rocco
 
Imorgon blir det återigen galet schema :/ Kul med mycket elever men denna vecka är det vääldigt mycket, jag har till och med fått säga nej till några då tiden ej räcker till.
 
Imorgon blir det lektioner från 14.00 till 21.00 med ca 1h paus mellan 17-18 för lite mat och vila av rösten.. Hejja mig!!!!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0