Helgen är över

Publicerat: 2015-04-12 Kl: 22:36:54 | I kategori: Allmänt

Full fart på ridskolan kan man säga. Lektioner hela lördags förmiddagen och sedan dressyrträningar på eftermiddagen. Hann i alla fall rida Helios på utebanan så skönt att rida ute.
Var även dags att skritta på Demeter tänkte att jag kunde skritta ut för hon är ju så snäll.......klantigt. Hon var ju lite laddad kan man säga.
Men jag är så lycklig över att få rida igen även om det bara är skritt någon vecka till.
Långpromenader i skogen har jag också hunnit med naturligtvis tillsammans med Ross o Buffy. Plockat årets första murklor så det blev en smaskig murkelsås.
Dagen startades upp med dressyrträningar och jag hann rida Melete.
Madde har haft programridning på eftermiddagen med ganska många ryttare - 8 st tror jag.
Blåst har det gjort hela dagen trodde ett tag att taket skulle lyfta på ridhuset. Blåser rätt igenom ska bli så skönt att isolera.
Imorgon blir det fullt upp många hästar som ska ridas.
På tisdag kommer Erik igen eftersom jag är bortrest veckan därpå så mycket hoppning har det blivit för min del.
Ser ut som att vi får åka och träna på Segersta på onsdag har inte fått någon tid ännu.
Helgen som kommer blir en tuff helg då vi har tävlingar i tre dagar.
Ann
Bästa ponnyn ever = Bishops Lough Little Gent!
 
 
Kommentarer
Postat av: Eva Nilsson

Håller verkligen med, Gent den mest vänliga välvilliga ponny jag träffat ever.

2015-04-12 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0