Måndag igen...

Publicerat: 2014-09-08 Kl: 23:16:15 | I kategori: Allmänt

Ny grupp ikväll kl 18 vi har fått många nya elever i höst. Super kul! Imorgon är det hoppträning som gäller för Erik ska bli kul även om jag ej hunnit hoppa sedan sist.
Helgen har bestått av arbete då jag haft kurs igen denna gång bar det 6 st som uppvaktade en 50 åring 5 av dem hade egna hästar med sig. Riktigt fina hästar dessutom. En av dem har jag haft ett öga på tidigare då den varit här på kurs tidigare den är efter Boccelli rör sig mkt bra och hoppar även super. Ja ja vi har ju fina hästar också.
I fredags var jag och hade träning i Södertälje igen också kul då vi haft ett sommaruppehåll förutom kursen vi hade i somras.
Faktiskt kul att åka iväg även om jag kanske har tillräckligt att göra hemma så blir det ett avbrott och man lämnar gården för en stund..
Ann
Finingen Mr Magic som nu börjat arbeta på ridskolan och det går över förväntan
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0