Jag överlevde

Publicerat: 2014-09-04 Kl: 23:10:07 | I kategori: Allmänt

och nu är klockan seeent :/ gick bra att rida ut med de två första grupperna, även om jag blev väl varm eftersom jag bylsat på mig överdrivet med kläder. Ungdomarna hade T-shirt medan ja hade både piké, långärmat och en tjock dunväst - allt för att inte behöva bli kall och sämre i min förskylning!
Rangun fick gå ut med första gänget och till nästa grupp fick lilla Ronjah tjänstgöra, båda skötte sig kanon som vanligt :)
Sista gänget hade som sagt hoppning och jag trodde faktiskt vid 15min in i passet att ja skulle bli tvungen att ringa  på nån som kunde ta över då ja fick sån hostattack så tårarna bara rann o luften tog slut :/
som tur var hade jag med en flaska vatten så efter en stund fungerade det ok, tack o lov för vårt ljudsystem med öronsnäckorna idag!
 
De fick träna på att räkna galoppsprång och att förändra sprången - fler eller färre mellan två upphöjda bommar. Vi avslutade med en "5-50"
Lektionsstona i sin hage..
 
nu nu är det SOVDAGS!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0