God morgon!

Publicerat: 2014-09-13 Kl: 07:51:31 | I kategori: Allmänt

Torsdagens examen gick förhoppningsvis bra.. Får skriva mer om den senare..
 
idag är mamma på tävling så jag och Fia har hennes två lördagsgrupper, jag den första o Fia får ta ungdomarna/barnen.
Hoppning på schemat och jag tänkte nu hinna med att hoppa Calima lite innan :)
Fullapäckad dag för övrigt, rida, stall o mamma har kurs som börjar strax efter lunch. 
Städdag med inackorderingarna kl.14 och vid 15 måste jag sätta mig i bilen för jag är uppbokad på privatlektion för två tjejer i Strängnäs och då tänkte jag passa på att svänga förbi och umgås med bästa farmor efteråt. 
 
 
Trevlig lördag!!
Kram Madde, Kirre & Aztor ❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0