Dimma

Publicerat: 2014-09-20 Kl: 08:36:59 | I kategori: Allmänt

Varje morgon man vaknar är det alldeles mjölkvitt ute, idag något mindre än tidigare under veckan. Skönt med någon timmes extra sova denna lördagmorgon. Jag ska konditionsträna Mille & Rangun på vallen nu på fm sedan ska jag ha teorikurs för de tjejer som ska på Hästkunskap Cup på Strömsholm om några veckor mellan kl.13-17.
Gäller att klämma ihop allt som ska hinnas med!
Efter det ska tävlingsbanan ställas iordning om det inte redan är på plats av andra villiga funktionärer. Jag måste sedan rida tre av de hästar jag ska starta imorgon på tävlingen, Siri, Calima & Hera. Debro kör Ylva hit lagom till hans första start imorgon. Jag har även erbjudit mig att knoppa honom då jag har relativt gott om tid mellan starterna = väldigt nöjd hästägare.
 

Igår hade vi en väldigt lyckad Pay n' Jump!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0