För fem år sedan...

Publicerat: 2014-10-12 Kl: 11:31:38 | I kategori: Allmänt

"Lång dag..

Publicerat: 2009-10-12 Kl: 21:58:49 | I kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Halloj..

Vart lite kaos idag och kom inte in förens halv nio :S
De har tömt alla boxarna idag, görs tydligen varannan vecka, de mockar ju inte halmboxarna utan läggar bara in lite nytt varje dag. Och vi hade kunder som skulle komma kl 12 så det var ganska rörigt eftersom alla hästarna står ju i sina boxar hela dagarna så det vart en del omplaceringar och Sabines hingstar fick stå i varsit solarium under tiden..  De tittade på Santino och Freddy de var intresserade av Freddy men till ett lägre pris så vi får se hur det blir.. Sen kom det kunder på em igen tittade på två andra hästar jag fick visa en av dem en stund. 

Var supergod lunch idag med.. Kydklingfile' fylld med nån spenatblandning, potatis och stuvad blomkål.
Sabine hade köpt en hel påse med gott idag! 3st ckoklad grifflar, 2 äppelmosmunkar, och kakor som var typ som sega pepparkakor :D
På em red jag Jamie när jag hade lite tid över o de var bra att jag gjorde det då annars hade vi inte hunnit med honom idag eftersom jag skulle ridit 4 st o det slutade med 1,5 hästar Jamie och en stund på Daisy men sen tog Sabine över och det var bra för hon är fortfarande mycket istadig i höger varv  och jag hade ingen lust att hon skulle resa sig eller liknade igen.. Såg aldrig när hon red men Toon sa att Daisy var riktigt fin sen..
Bra.. Hon ska rida henne imorrn bitti igen, det kommer kunder sen som ska kolla på henne och typ 4 st till tror jag..

Licutos hann jag inte rida vart lite longering, Hamlet skulle jag också ha ridit men vart longering där med
:( Longerade även Rosi. 

På torsdag ska jag få halva dagen ledig :D för Elin ska ha de så då tyckte Sabine att jag m skulle ha det.. Nice då kanske det blir lite shopping..


Det var nog ungefär vad som hänt idag..

Bye.."
 

Vad tiden går.. Gick tillbaks fem år i bloggen (samma höst jag startade bloggen pga min Tysklandsresa).. 
 
Kul att kunna gå tillbaka och läsa o titta på bilder :D
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0