Dålig start -bra slut!

Publicerat: 2014-10-02 Kl: 23:15:00 | I kategori: Allmänt

 
Kom nästan inte upp i morse stod en långtradare parkerad  på mig....fick en fantastisk tur ut i skogen med min fina fux och Sofia med Pommes. Hela eftermiddagen ägnades åt att studera och lyssna på John Ricketts vilken fantastisk hästmänniska.
Han har tränat Rocco o Millet så nu är det bara att träna på själva. 4 timmar höll han på så man var rätt slut efter att koncentrera sig då han pratar engelska mest.
Vilken skillnad det blev på våra hästar hans kommentar what a super star....de tyckte vi hade fina hästar.
 
Snabbdusch och sedan LEDIG KVÄLL! En tur till Strängnäs och vidare till en kompis där jag utövat min otroligt roliga hobby som jag önskar det fanns mer tid till.
 
Nu väntar sängen hoppas jag slipper långtradaren i morgon bitti för jag behöver rida en hel del.
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0