Dagen

Publicerat: 2014-10-07 Kl: 21:52:00 | I kategori: Allmänt

 Har varit på Bidermans (hann precis i sista stund innan de stängde kl.18!) och hämtat ut min tunna dunväst som broderats så snyggt!
 Även detta snygga schabrak till tävling! Detta var det schabrak jag hittade och ville beställa till dressyrlagen nu i höst men det visade sig att detta var det sista i butiken och i typ hela Sverige då det inte tillverkades längre - vårens kollektion :( 
Så jag tog ändå detta själv då jag tyckte det var så snyggt och billigt.
 
 Heras knoppar 
 
 Pannknopp och "sura" öron 
 
 Calima
 
Har haft spekulanter på dessa två fina damer på em därav knoppningen. Ett måste när jag ska visa häst för intressenter!
 
Imorgon blir det Segersta!! Blir Rangun som får hänga med denna gång :)
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0