Vad det känns långt till våren.....

Publicerat: 2014-11-24 Kl: 22:41:17 | I kategori: Allmänt

Vilket väder sjukt trött på grå grå grå och regnet som bara öser ner från himlen. Idag fick hästarna komma in till lunch allt är blött alla täcken dyngsura.
Idag har jag inte hunnit så mkt men mina fina hästar systrarna yster har jag i alla fall ridit och Melete är ju så sjukt rolig att rida och efter två dagars vila är hon extra på.
Demeters byten blir bättre och bättre till höger är det lätt som en plätt och vänster fungerar emellanåt så snart så..
Idag har jag varit hos kiropraktorn så imorgon ska jag vara duktig och inte som sist rida 6 hästar dagen efter för att sedan må skit.
Tänk att man aldrig lär sig.
Ann
Visst ser det härligt ut!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0