Två datorer!

Publicerat: 2014-11-11 Kl: 21:59:53 | I kategori: Allmänt

Idag har jag äntligen utnyttjat presentkortet jag fick av syrran förra året då jag fyllde. Ansiktsbehandlig på Face it i Strängäs, lite skönt och sjukt mycket ont! Hu! Aj aj för att noppa ögonbryn, färga fransar och klämma i ansiket.. 
Men vill man bli fin får man lida pin! Jag ska nog ändå önska mig presentkort där igen för även om det var smärtsamt så mår säkert ansiktet bra av en genomkörare då doch då. Min fejja blir ju rätt hårt utsatt för väder och vind :S
 
Åt lunch med bästa farmor och hämtade sedan en dator som lagats/uppdaterats på Dataettan, mammas egentligen men hon avskyr den och programmen på den och eftersom min datorn hemma kraschade så skulle nu jag få ta över den och hon skaffade en ny. Var dock tvungen att prova starta min egna hemma och den gick igång precis som vanligt!!! Har varit på någon timme nu och ännu har inget skit dykt upp - var massa virus och skit på innan den blev svart. Nu har den haft "semester" och det är nog iaf närmre två veckor sedan jag provade starta den sist..
Märkliga maskiner..
 
Har iaf sorterat ut i alla bildmappar och raderat allt. Jag har ju ett externt minne med alla mina bilder på - det är jag väldigt rätt om!
 
Jag har massa gamla bilder och är ju superkul att följa hästarna och ha minnen från tävlingar osv.. Här är jag och Elton.
 
Imorgon startar jag dagen med två privatlektioner med start 07'45! Blir lång dag då jag har GK på kvällen och efter det ska hjälpa mamma med hennes teori. 
 
Kram Madde 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0