Sjukt :(

Publicerat: 2014-11-23 Kl: 21:28:48 | I kategori: Allmänt

Något jag glömt denna stressiga vecka är 
 
Någon eller några har sabbat min hästs svans :( 
Någon dag förra helgen hände detta.. Stackars prinsen. Får jag tag i den som gjort detta så har jag ett och annat att säga - hästarna har svans av flera själ. 
Nu vet jag också att möjligheten finns att han skulle kunnat gjort detta på egen hand men med tanke på hur det ser ut och är så pass mycket som saknas är jag ytterst tveksam. Dessutom borde jag då ha hittat resterna. 
Lär ju ta absolut minst 1år om inte 2 för att den ska bli full längd igen :( 
 
Han var iaf väldigt fin idag, red både honom och Mille på fm. Mockade massa boxar och sedan iväg till Strängnäs för lektion och senare lunch med farmor <3
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0