Regn

Publicerat: 2014-11-11 Kl: 06:14:04 | I kategori: Allmänt

Mille-bus!
igår var jag och Jossan/Magic ute på en galopptur på de fantastiskt fina grusvägarna - det ENDA som är bra i allt regnande denna höst! 😁
Mille var sjukt spänd och laddad iprincip hela ritten, har inte fått komma ut lika mycket som vanligt de sista veckorna så antar att det spelar in på nerverna.  Nyttigt och kraftfullt pass iaf!
Blir en tuff vecka för hans del, måste vara fin och i form för Patrik Kittel på fre och sedan åker vi bara hem och sover några timmar innan vi styr kosan mot Nyköping tidigt lördag morgon. 
Då är det min skalle först och främst som ska trimmas - mental kurs hos Anna Nordin - www.enastaende.se 
som ni kanske minns gick våren ganska bra och jag placerade mig hos Katribeholms RF där hon sponsrade och fick ihop presentkort på flera tusen att kunna nyttja hos henne.
så nu ska det äntligen bli av!
😃
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0