Välbehövligt men blött

Publicerat: 2014-05-19 Kl: 20:14:29 | I kategori: Allmänt

Nu har det äntligen slutat regna! Undrar hur mycket det blev?
Bra för gräset som nu får massa fart iaf :)
 
Foto: Ebba Ottoson

Bosson på grönbete 2013
 
Eftersom jag fortfarande är ganska krasslig känns det ganska bra taijmat att Monica kom idag för det betyder att hästarna ska ta det lite lugnt iaf imorgon. Några av dem hon tittat på ska även till veterinär för extra koll. Hon var väldigt nöjd med hur fin Rangun var i kroppen - något jag även påpekat de senaste veckorna :) Min fina kille!
Så imorgon ska flera av hästarna jobbas lite på lina och/eller skritten och de flesta får sedan ridas på som vanligt från onsdag. Då ska jag väl ändå va ok igen?!
Nu har jag fått nån envis rethosta :(
 
Sofia var också dålig idag, jag har väl smittat henne förstås, hon fodrade imorse och sedan gick hon och la sig igen innan hon for iväg till Axel senare på fm. Jäklans skit :/ Hon ska dessutom tävla imorgon så vore ju bra om hon tillfrisknade snabbt!
 
Nu ska jag fixa lite på hemsidan och sen blir det till att sova tidigt ikväll igen...
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0