Tung i huvudet..

Publicerat: 2014-05-16 Kl: 21:20:13 | I kategori: Allmänt

 
Att envisas med att ha polotröja hela dagen när det varit sjuk värme kanske inte är det smartaste men vill verkligen inte riskera att förvärra förskylningen. Hoppas jag inte plågat mig själv i onödan..
Känner mig rätt mör och tung i huvudet, ska bara putsa av kandaren så ska ja sova sedan. Gäller att vara utvilad imorgon!
 
Jag har iaf ridit tre hästar idag. Magic & Rangun dressyr i ridhuset, Mille fick först promenera ut i skogen drygt 30min med Fia & Wille innan vi kände lite på byten och piruetter i ridhuset. Var där inne ganska exakt 12min och han blev sjöblöt, fattar inte hur man kan svettas så extremt som honom. Blir till att raka honom nästa vecka.. :/
 
 
 
Fia & Millis :)
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0