Tävlingsdax!

Publicerat: 2014-05-03 Kl: 22:43:22 | I kategori: Allmänt

Jahapp dags att sova inför morgondagens tävling - hela vägen till Stjärnholm ska vi :/ fy vad långt!!
Pga lite transportbekymmer åker vi vårt stora ekipage, jag med två hästar o så Anna med Werra.  Anna ska rida förklassen så vi måste åka redan vid åtta.. Ingen sovmorgon här inte,  fick visserligen sova ända till åtta imorse så ska väl inte klaga.
 
Idag har jag rakat och badat Debro - mycket välbehövligt,  han var dock inte så impad över badet.. Red honom nu på kvällen lite kort. Han ska få ha det snygga tränset nedan också :) Hera fick jag mamma att tömköra så det inte skulle bli så himla sent.
 
Siv Birgersson har varit hos oss på em, först jag o Rocco - riktigt fin på slutet :) sedan mamma och Demeter.  Anna och Sofia O red samtidigt och så flörtade jag till mig att få rida Rangun också,  han car sjukt fin idag!!!! Superkul och fick massa beröm för allt jobb jag lagt för att utbilda honom till vad han är idag. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0