Taggad för tävling!

Publicerat: 2014-05-17 Kl: 09:41:00 | I kategori: Allmänt

Nu vi på väg! Jag, två hästar pappa som chaufför och support :)
 
Skulle nog behöva köpa ett tunt litet nät att ha över dounuten, mitt hår är så spretigt och lever alltid sitt egna liv..
I natt var jag faktiskt tveksam till om jag skulle komma iväg för jag har mått fruktansvärt dåligt. Vaknade vid tolv genomblöt och smärta i hals o huvud.. satt uppe em timme o drack te med ingefära, två Ipren o en halstablett senare kunde jag gå och lägga mig. Har dock vaknat åtskilliga gånger av syrebrist då näsan slutat fungera :/ Fy för förskylning!!
 
Önska oss lycka till och håll tummarna 11'15 & 12'35!
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0