Saknar honom också..

Publicerat: 2014-05-20 Kl: 23:11:23 | I kategori: Allmänt

Den fina Helios har frågat om hon vill sälja honom men sagt att hon hittar aldrig en lika fin häst igen så han har ju en matte som verkligen älskar honom vilket känns skönt.
Han har ju samma pappa som Uranos och hans mormor Trischa är Uranos mamma. Hade varit gott att ha honom i stallet!
Nu är jag trött vi har haft duktiga praktikanter idag men oj vad mkt det finns att göra på en gård med massor hästar man blir liksom aldrig klar.
Idag hade jag förutom mina egna 3 kvällslektioner även Sofias nybörjargrupp. Då det var fullt med duktiga tjejer i stallet fick de i uppgift att göra iordning hästarna åt dem så att jag kunde ha lite avsutten teori innan ridningen.
Där jag pratade om vad hästarna är : flyktdjur, flockdjur hjälper och lite ridvägar.
 
Morgonen så var det ridning av Hera o Melete tömkörning av Demeter o Kolibri samt privatlektion.
 
Börjat storstädning av stallet på eftermiddagen lättare när det är så många som hjälper till. Jocke har grävt ner växter och imorgon ska jag nog köpa hem flera.
 
Hoppas att alla är friskare imorgon både Sofia o Madde har ju varit dåliga. Trots det har Sofia varit o tävlat sin fina Pommes idag har tyvärr ej hunnit prata med henne men fick ett sms att han varit superfin. De debuterade 1.20 idag och jag får väl mer rapport imorgon.
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0