Hoppning!

Publicerat: 2014-05-27 Kl: 21:36:36 | I kategori: Allmänt

Demeter och vårt fina nya hinder ifrån Safety-System!

Idag har jag hoppat två finfina hästar för Erik Berggren :) Först ut Hera som alltid går som en klocka, andra gången Erik ser henne. Vi hade en mycket nyttig övning, mamma skriver säkert om den sen så då behöver vi ju inte referera dubbelt (hon kollar ju inte om jag skrivit något innan hon lägger ut så)
Hon är ju inte hoppad spec mycket men gör allt man ber om och hoppar som bäst när det blir lite högre, vi avslutade på en bana på ca 0,90-1m
Sedan Demeters tur och det gick förutpm några missöden från piloten mycket bra. Så himmla schysst häst och hon hoppar verkligen alltid hur illa man än rider.
Demeter fick avsluta på runt 1,10m och planen är att Fia ska debutera 1.20 på vårt hoppmeeting i juni sedan. Jag får äran att träna henne åt Fia ;P
 
Red Rocco på em - mycket fin kille! Även Elton också mycket fin kille och avslutade med lille Shadde på utebanan - också mycket fin!
Idag har jag också hunnit med en privatlektion imorse innan hoppträningarna började, för Malin och hennes fina fjording Dazy :)
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0