Hemma igen......

Publicerat: 2014-05-16 Kl: 21:45:06 | I kategori: Allmänt

Ja ännu en dag till ända. Har haft två mycket bra pass på Thaleia och Melete på förmiddagen i min antagligen nya sadel. En Adelinde från erro plus. Dyr men ack så bra ska fundera en sväng  i helgen till men det blir nog svårt att skiljas från den sadeln...
Eftermiddagen tillbringade jag på Lina gård i Södertälje med 5 privatelever. Red tre av hästarna idag var det även en ny elev med som hade en gigantisk häst på säkert över 1.80 ......kände mig lite liten uppepå men den var ytterst bekväm har nog aldrig ridit en så stor häst som var så bekväm att sitta på. Roligt var det och hästarna blev fina. Efteråt så tog jag en tripp förbi Plantagen i Södertälje och bilen blev full av växter och utemöbler. Så den fantastiska mannen har något att plantera - jag får nog hjälpa till men fint kommer det att bli.
Så nu sover jag gott.
Imorgon kommer ICA:s ridsektion hit på kurs så dags att ladda batterierna.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0