Kursdax!

Publicerat: 2014-03-10 Kl: 08:18:29 | I kategori: Allmänt

Jaha dags för två dagar på Strömsholm igen! Sån tur att jag bor så nära :D
 
Gick upp tidigt för jag skulle plugga innan avfärd men insåg snabbt att jag glömde mina böcker på Ekelund :/ Klantigt.. Så nu har jag suttit och läst på vid datorn istället. Vi har "prov" idag precis som förra gången och man vet aldrig vad som kommer så jag får läsa på extra om sånt jag tror kan komma och som jag behöver få in i min skalle.
Har en känsla av att det kan komma om utbildningsskalan idag så fokus har legat på den denna morgon..
och om inte annat så borde den nu sitta som berget! :D
 
 
Magic i somras.. I lördags var vi ute på en alldeles underbar långritt med fyra hästar - "Hallinge-rundan", alla (Palmir, Magic & Thaleia) utom Rocco var rätt matta när vi kom hem. Han pinnade på som vanligt, däremot hade han nog ändå lite träningsvärk igår så då blev det tömkörning för att mjuka upp och röra på musklerna utan min tyng ovanpå. Superduktig har han blivit och fick faktiskt trava lite cavaletti också.
 
Nu måste jag åka!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0