Flitig!

Publicerat: 2014-03-11 Kl: 19:18:26 | I kategori: Allmänt

Jisses vad jag hunnit med idag!
Kul och full fart!
Beställde "Vi i stallet" böcker samtidigt som jag åt frukost och sedan började jag på Strömsholm 8'30. Vi höll på fram till 15'00. Eva-Karin hade två egna elever som hon visade olika övningar på på morgonen och sedan körde resten av de som inte haft sina lektioner dessa. Vi har denna kurs verkligen fått ett brett utbud av hästar på olika nivå, ålder och exteriör.
Man börjar även få mer och mer kontakt med de andra deltagarna vilket är både kul och lärorikt, super att ha många häst-kontakter runt om i landet.
 
Efter det var slut hämtade jag skor till pappa i hovslageriet, lämnade in mina älskade bruna stövlar på sadelmakeriet så ska han föröska lappa på insidan så jag kan nyttja dem ett tag till :)
Sedan till Höök's för lite shopping av nödvändiga hästprylar, snabbt igenom biltvätten med min lerhög till bil på OKQ8. Till gymmet där jag körde stenhårt i 1h och så insåg jag då jag var klar att jag parkerat rakt utanför Ortosia så jag knallade in och bokade tid för kontroll/beställning av nya inlägg i mina skor. Har varit på väg många gånger efter "väckarklockan" på Tränarkonventet för Håvard.
Sedan handla lite så vi bland annat har lite färdkost till morgondagens Segersta-resa - JIPPI!!!!!!!!!! Som jag längtat!
Rocco på Segersta. Har dock lite beslutsångest vem jag ska ta med imorgon...
 
Väl hemma igen har jag suttit vid datorn och svarat på mail.. Tar längre tid än man tror :/ Jag hade ju tänlt överaska Anders med en nystädad lägenhet när han kommer hem ikväll. Får se hur mycket jag hinner - massa andra måsten innan - t.ex har jag Gröna Kort prov som måste rättas IDAG!
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0