Vad gör man inte för att få träna....

Publicerat: 2014-06-04 Kl: 22:56:14 | I kategori: Allmänt

Tur att träningen gick super. Så kul att träna för Mads synd att det är så långt att åka. Vi fick ju tiden att rida igår då hade jag ju redan bokat in egna elever.
Så morgonen startades med ett pass på Melete - så fin. Därefter hade jag tre privat elever varav 2 kom utifrån - islandshästar från Södertälje. Jag åker ju till dem och tränar också men denna veckan kom två av dem hit.
Nästa vecka ska jag till Lina gård igen men då är det 3 till och även halvblod. Kul med islandshästar!
Hann varken äta lunch eller middag idag men köpte jordgubbar utmed vägen hem så det har jag ätit + att Madde alltid fixar smarriga mackor.
Imorgon är det tävlingsdags.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0