Tuff dag idag

Publicerat: 2014-06-24 Kl: 23:25:23 | I kategori: Allmänt

Då Madde var iväg på em så blev det inte någon tid kvar att rida. Skulle rida Melete idag men de kära stona hade nog pucklat på varandra så hon hade en lårkaka som ömmade så det blev massage istället.
Har börjat spola boxar idag ett drygt jobb men några boxar är klara bara att fortsätta imorgon bitti.
Äventyrsläger har vi haft jag o Madde innan hon drog iväg- ikväll har jag haft hoppkurs för några duktiga som åkte hit från Stockholm ikväll de har ridit två pass så det blev ganska sent innan jag var klar.
Imorgon ska vi dessutom hinna med träning på Segersta. Så det är dags att sova.
De nya hästarna ser fina ut i alla fall antar att det kommer bilder så småningom.
Idag har det varit duktiga ungdomar här igen och målat ännu mera av ridklubbens hinder. Så det kommer vara fina banor i helgen kan jag lova.
Missa inte detta!
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0