Trött :/

Publicerat: 2014-06-08 Kl: 20:46:23 | I kategori: Allmänt

Idag fick jag en halvdag ledig men blev så himla trött (blir typ alltid det när jag ska vara lite ledig) Var tvungen att sova lite på sen em..
 
Uppe med tuppen för att fodra och hinna med två hästar innan två privatlektioner och sedan lite fix innan färd hemåt vid 12.. Anders nöjd och glad är han får lite extra tid med mig :) Vi åkte ut och åt lunch på ett populärt fik som ligger på väg ut mot Sundbyholm och så in på massa krokiga små vägar. Väldigt gott och supermysigt ställe - Marys.
 
Har letat efter bilder och hittade då ifrån förra årets sommarshow - jag och Roccan goes orange!!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0