Slut i kropp och knopp!

Publicerat: 2014-06-13 Kl: 20:32:39 | I kategori: Allmänt

Ujanimej vilken dag.. Givande men lite smärtsam, mina fotleder har fungerat skapligt men den vänstra är ganska svullen och rödaktig :/ Inte superskönt att klämma i ridstöveln.
 
Fitnesskursen var återigen mycket bra och givande. Diane tyckte en del var bättre men fortfarande för "stark" i framförallt överlivet och såklart de nedrans spända lårmusklerna - insidan.
Hårdhänt knådning av dessa punkter samt mycket stretching gav resultat = en mjukare ryttarinna :) Jag ska se till att göra min hemläxa bättre denna gång, så jag verkligen kan visa stor skillnad tills hon kommer tillbaka i höst.
Det blev nämligen många olika övningar jag fick med mig denna gång, kul men lite jobbigt - framförallt att ta sig tiden att göra dem.
 
Hästarna fick inviga de nya fina uteboxarna de byggt på Wisbohammar

Ebba kliver av Ronjah för en genomgång
 
Jag i en av de jobbigaste strechövningarna jag ska göra
 
Jag är nu mycket mör i ryggen mellan skulderbladen - Diane gick hårt på den delen idag..
 
Ebba i en snygg position! "- Perfekt sleeping position" Sa Diane :P haha
Mamma strechar lår/ljumske, Demeter skrittas i bakgrunden..
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kul och bra kurs! Härlig bildbomb / Ebba har träningsvärk : )
// Carina O

2014-06-15 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0