Bra träning idag

Publicerat: 2014-06-11 Kl: 23:13:06 | I kategori: Allmänt

 
Trött efter en trots allt bra dag. Fina Melete ger en så bra rid känsla. Hann med lite datorjobb innan det var dags att sätta sig i bilen och köra till Segersta,
Så varmt var det på eftermiddagen vilken känsla att då gå in i ett svalt isolerat ridhus snacka om lyx. Står högt på min önskelista.....
Träningen gick mycket bra och vi tränade byten som jag lagt ner eftersom det varit tävlingar. Min häst var mycket duktig vore bra om man kunde rida så där själv hemma också men det tar sig som tur är.
Mina duktiga elever har ridit så bra nu på kvällen och hästarna har varit superfina.
Imorgon blir en tuff dag i många bemärkelser rotfyllning av en tand därefter så bär det av till Södertälje och ha träningar där, ta med transporten för att hämta hem Thaleia som tyvärr redan släppt ägget utan att brunsta så det är bara att åka tillbaks midsommarhelgen....lite oflyt kan man säga.
 
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0