Åka på kurs är som semester..

Publicerat: 2014-06-13 Kl: 20:03:36 | I kategori: Allmänt

Nyss inkommen efter kurs på Wisbohammar -fitnesskurs med fokus på ryttarens egen kropp. Toppen kurs och hoppas att vi kan ta hit henne i oktober (tysk sjukgymnast som jag redan glömt namnet på).
Fint har de fått det där med nya gästboxar som vi invigde. Träffade roliga människor både sådana som jag känner och nya man får alltid bra input av det med nya idee´r tex....sitter även still vilket jag sällan gör.
Haft en privatlektion när jag kom hem och sedan promenad med hunden.
Min kropp behöver en renovering kan man ändå konstatera, som hon sa vi får börja med en kroppsdel idag...mina muskler var hårda kan man säga och det kändes som man fått sig en rejäl omgång av behandlingen.
Men nu ska här tränas övningar har vi fått med oss allihopa.
Ebba o Madde fick ta kort på mig i de olika övningarna då min hjärna är rätt selektiv och minns inte allt som man vill.
Men min kropp har ju fått många smällar av detta hästliv så vad kan man förvänta sig.
 
Någon som söker jobb i sommar?
Har ej fått veta arbetsuppgifterna ännu men det är på en ranch i Canada. Så om någon som läser bloggen eller känner någon som söker jobb så hör av er snarast.
En kompis till mig (svensk) bor på en ranch med sin familj och har ranchliv det vill säga westernhästar och kossor.
Hon behöver någon snarast och har själv arbetat här för många år sedan.
 
Matdags eller jag får nog hjälpa den fantastiska mannen som håller på med hjortfärsbiffar murkelsås och färsk potatis.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0