Uppe med tuppen!

Publicerat: 2014-07-24 Kl: 10:55:32 | I kategori: Allmänt

För att hinna med två tottos innan avfärd mot Dalarna och några dagars semester med hela gänget! 
Strax före sju körde jag igång med tömkörning av Rangun - han var väldigt fin :) 
sedan kom Anna ut med Rocco som jag red ett dressyrpass på. Sjukt varmt redan så tidigt..
Min "hund" - han följer en som en svans när ja skrittade fram och ibland när jag ska ha musik när jag tränar så ställer jag honom i ett hörn o så står han snällt där medan jag kilar upp på läktaren. 
 
Mille gick super igår! Trotsade värmen på em och passade på att rida samtidigt som mamma hade en privatlektion i ridhuset. Tredje gången ja påbörjat lite tramparbete o han verkar fatta helt och tycker det är kul med nått nytt! :D
sedan har väl han kanske bättre förutsättningar att lära sig då jag tragglat länge med Rangun och så har väl Mille lättare för sig överlag jämfört med Rangun.. Superkul iaf!!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0