Sova

Publicerat: 2014-07-15 Kl: 19:39:16 | I kategori: Allmänt

Nu ska jag sova tidigt idag! Skulle egentligen följt med ner på en resturang med Anders och goda vänner men som vanligt drog stallet ut på tiden och då beslutade jag att istället åka förbi Höök's för att inhandla lite måsten och så direkt hem. Lite middag och nu dusch innan  sovdags. Vaknade med halsont i morse och är allmänt seg och fortfarande en hel del träningsvärk :S
Sova är bästa medicinen och vill verkligen inte ligga sjuk till helgen så får helt enkelt tagga ner lite nu..
 
Jag har ridit 7 hästar idag, haft en privatlektion och så har vi äntligen fått klart hagen så vi flyttar hästarna imorgon bitti.
Startade dagen med ett pass på Mille i ridhuset, första dressyrpasset sedan tävlingarna förra helgen. Han var fin men lite ringrostig. Vi gjorde dock två serier med byten i vart annat!!!!!!! :D
Påbörjat lite piaff/passage arbete med honom också - inte en dag för sent..

Sedan Rocco dressyr, Aztor dressyr, Hera ut, och så privatlektion innan lunch. Därefter Kier "Kirre" på utebanan, Magic markarbete med galoppbommar och några små räcken, W-T på utebanan och jag hoppade några skutt i båda varv innan jag avslutade - premiär.
 
Imorgon är det en del hoppning på schemat!
 

Fina Hera tidigt i våras :)
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0