Ingen större skillnad..

Publicerat: 2014-07-16 Kl: 21:05:08 | I kategori: Allmänt

Efter 10h sömn borde jag vakna pigg och fri från förskylning - icke då :/
 
Jaja.. Känns som lite uppochned vänd dag då jag normalt vill rida på fm men idag blev det bara två hästar innan lunch då vi skulle flytta lektionsstona samt att jag hade en privatlektion inbokad.
Fia har också fått tagit två av "mina" idag, hon hoppade Mille och så premiär på Magic. Hon har bara ridit honom en gång tidigare..
Själv red jag Hera - hoppning och hon var superduktig. Fick hoppa en lång serie med fyra räcken och ett galoppsprång med bom emellan varje. Duktig tjej!
Rangun har jag joggat lite lätt = LYCKA <3 Benet ser helt normalt ut och är det inget som uppstått till imorgon så får han gå ut med bästisen igen.
 
Efter lunch red jag Aztor, Kirre & W-T, alla på banan och de fick hoppa några språng var. Aztor fattade noll först, bara klev över det lilla räcket på 50cm. Vi fick höja ett par dm och komma i galopp och efter ett par skutt och med draghjälp av Magic så hoppade han ganska trevligt över :)
 
Avslutade dagen med Rocco som var över förväntan i munnen idag, kul att det kan få vara lite medgång också!
 
Nu ska jag planera ihop och kontakta alla som vill vara med och hjälpa till i stallet och sätta igång skolhästarna!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0