Ny kurs-nya människor

Publicerat: 2014-02-15 Kl: 22:30:24 | I kategori: Allmänt

Full fart igen med kurs. Lång dag med andra ord. Startade med lektioner och sedan var det årsmöte i klubben därefter så var det dags för 8 nya kursare.
De flesta från Örebro och resten från Stockholm. Kul med nya kunder och duktiga att rida. Ridskoleryttare som rider många lektioner i veckan mellan 2-3 ggr i veckan.
Ingen ridning för mig idag med andra ord jag hoppas att jag hinner med att rida en imorgon i alla fall.
Red ju programridning igår för Gunilla Åkerman på Demeter. Sofia kommentera: Mamma du rider inte likadant när du rider program som annars. En tankeställare fick jag - men känner det ju själv, andra gången gick mycket bättre. Lätt att man spänner bågen för mycket och inte får samma harmoni och rytm. Får träna mer programdelar ett tag....
 
Hera red jag på förmiddagen och det var nog bästa passet på henne hittills! Jippi!
 
 
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0