Nöjd!

Publicerat: 2014-02-11 Kl: 22:43:09 | I kategori: Allmänt

Fina Kolibri o Sofia men ganska länge sedan.....
Vilken dag det blev. Känner mig nöjd har hunnit med hur mkt som helst. Mycket tack vare Anna! Som servade mig med hästarna.
Hunnit med 5 hästar idag och 5 lektioner samt nästan gjort färdig ansökan till Idrottslyfts projekt. Känns skönt!
 
Madde kom ju på sen eftermiddagen så jag hjälpte henne med Rocco han gick så bra och Madde red super. Antar att hon var taggad hon har ju faktiskt inte suttit på hästryggen på 20 dagar. Kom ju hem i fredags men haft ett tufft schema kurs hela helgen och sedan C-tränarutbildning mån - tis så hon har ju inte haft möjlighet att rida.
Men imorgon då får hon allt jobba på igen!
Kolibri har varit på återbesök igen och nästa vecka får Sofia börja skritta.......därefter återbesök igen om 3 veckor därefter hoppas jag verkligen att hon får sättas igång. Vilken olycksfågel vet inte om jag varit med om så lång konvalecens på en häst.
Det är ju en så fantastisk häst.
Imorgon så blir det en komprimerad dag då jag ska ända till Vingåker på styrelsemöte i distriktet. Världens ände!
Tur att jag kan samåka med "grannen" Sussie.
God natt
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0