Lite bloggvila.....

Publicerat: 2014-12-29 Kl: 22:52:04 | I kategori: Allmänt

Men nu är jag tillbaka. Vilken jul helg vi haft. Hästarna har vilat vi har tagit det lugnt förutom skötsel av hästarna.
Naturligtvis så blev jag dålig i halsen igen men en dag i soffan och en massa Strepsil så är jag på benen igen.
Efter en helg med först dressyr kurs och sedan hopp kurs så är det nu i dagarna två läger för barn/ungdomar. Ikväll har jag haft hoppkurs för 4 trogna kunder ifrån Stockholm som kommer hit och hoppar med jämna mellanrum. De rider ett markarbetes pass fikar och sedan hoppar vi ett pass till.
Idag tog jag med två nya hästar Magic och Aztor och naturligtvis gick det mycket bra. De är alla väldigt duktiga att rida och åker och tränar på många olika ställen jag har vi något tillfälle frågat varför de inte har egna hästar och då har de svarat varför då - vi skulle ju inte ha råd att träna så mycket som vi gör......
De kommer snart igen 10/1.
Hästarna har ju varit som pop corn efter vilan (milt sagt). Smart som jag var idag så tömkörde jag mina prinsessor. Hade inte velat sitta på Melete idag...
Nu har temperaturen stigit så förhoppningsvis är de tama imorgon.
Godkväll
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0