Lång onsdag och kalla fötter...

Publicerat: 2014-12-03 Kl: 22:39:48 | I kategori: Allmänt

Startade dagen i Södertälje med 6 privat elever det tog ju nästan hela dagen då jag var tvungen att handla på hemvägen. Ingen lunch äten och vi som alltid äter riktig mat och har lite längre lunch.
Har en kompis som lever på mackor det skulle jag inte kunna göra.
Tror att våra gemensamma lunch med lagad mat är anledningen till att man klarar av att jobba så många timmar i vecka.
Det är mycket kött vi äter och ofta köttfärssås men eftersom vi är många som turas om att laga mat så är det väldigt olika typer av köttfärssås. Bara gjort på vilt oftast vildsvin men även älg. Men idag hade Jocke lagat till älg kött som var väldigt gott i tunna skivor naturligtvis med grädde. Som jag åt när jag kom hem.
Men  idag köpte jag lax på ICA som omväxling.....
Idag har min första ridgrupp tränat kadrilj inför jul showen 19 december.
Förhoppningsvis blir det en fantastisk jul show med stort lucia tåg till häst, julsaga, kadrilj och en show med en ardenner.
Ridklubben kommer servera lie mat och glögg mm så att man kan komma direkt från jobbet.
 
Söndag kommer Lotta Björe hit och har hoppträning hela 3 grupper är fulla super kul!
 
Imorgon är det dags för veterinärbesök och kiropraktor.
 
Ann
Härlig bild från förra året!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0