Jul städa....

Publicerat: 2014-12-18 Kl: 22:44:53 | I kategori: Allmänt

Ledig kväll har varit en städ kväll. Men nu är det klart att ställa in granen!
Har tagit reda på alla mina fantastiska presenter och det tog ju sin lilla tid och även då använda tex gitarren.
 
Dagen började med träning inför julshowen - jag, Jossan, Anna, Madde o Sofia tränade in ett program det blev dock inte på de hästar vi bestämt från början då Aztor har fått en smäll på ett framben hoppas verkligen inte att det är allvarligt.. Siri har fått en spark ovanför knät så jag ska nu rida Elton o Madde Palmir.
 
Hann även med mina guldklimpar på fm Melete o Demeter. Det var första dressyrpasset på Demeter sedan hennes lilla ledighet och bytena knallar på riktigt ok.
Är nog riktigt befästa tills tävlings säsongen drar igång..om man nu hinner med så mycket tävling.
 
Eftermiddagen så fick jag sitta på "bänken" . Hjälpte då Madde, Sofia o Jossan. Sedan blev det markträning med Rocco som inte tycker om julgranen men det gick helt ok idag till slut.
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0