Grym hoppning!!!!!

Publicerat: 2014-12-16 Kl: 22:00:00 | I kategori: Allmänt

Idag fick fina Aztor göra debut för Erik Berggren - något han gjorde med bravour!! Jag har själv inte ridit honom på länge utan Fia och mamma har ridit mer.
Han fick mycket väl godkänt av Erik och själv är jag galet nöjd med honom för han gick verkligen som en klocka och han har utvecklats sjukt mycket sedan han landade hos oss i sommras :D Kul med sådan utveckling!
Dagens övning var dessutom riktigt svår med flera linjer med bestämda antal galoppsprång.
 
Nästa häst ut var min favvo-skäck MAGIC <3 Han gick GRYMT bra och det kändes så jäkla enkelt :) Superdupernöjd :D
 
Nu är det uppehåll för Erik fram till v.3 då vi kör igång igen.
 
Har småpratat med goa Helios idag också - älskade fina lurvbollen är hemma igen :) En date med klippmaskinen och sedan så!!
 
Bild från vad jag har för mig var vår sista tävling ihop..
 
Denna har Christina fotat hemma på utebanan..
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0