Euforisk helg...

Publicerat: 2014-12-15 Kl: 23:14:42 | I kategori: Allmänt

Som jag bävat för denna helg och så blev det så fantastiskt bra. Sjukt mycket att fixa innan den stora festen men tack vare min fantastiska familj gick det super. Hela familjen såg till att jag fick njuta.
Tack ni är bäst!
Vilka vänner och vilka fantastiska presenter jag fick helt sjukt har aldrig blivit så uppvaktad. Hade fullt sjå igår kväll att öppna allt!
Oj vilken fin gitarr jag fick och whiskeyresa till Scotland, pengar till vår planerade Thailandsresa i mars, hotellövernattning, 2 dygn på Yasuragi, flera  träningspass för fantastiska Mads, smycken, whiskey, massa gott vin och champagne en massa fantastiska blommor, en fantastisk julbock osv.
Hur ska jag hinna arbeta i vår :) ?
 
Vilka tal och  fantastiskt uppträdande av alla vänner!
Stort tack alla!
 
Idag var det bara att sätta på sig arbetskläderna igen, och eftermiddagen tillbringades på Hölö hästklinik då vi har köpt en häst idag. Inte vilken häst som helst utan våran kära gamla Helios har nu hittat hem igen!
Vi sålde ju honom för 5 år sedan. Han är ju sista årgången efter vår egna godkända halvblodshingst Troll 660 och mamma är min gamla Elektra som var efter hingsten Epson som vi också haft på station här och hennes mamma var Trischa som ju är mamma till Uranos och mormor till mina fina hästar Demeter och Melete. Så lycklig!
 
God natt!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0