Dan före dan!

Publicerat: 2014-12-23 Kl: 21:52:57 | I kategori: Allmänt

Julstök i köket på Ekelund!
 
Jag har gjort en smarrig cheesecake och en stor saffranskrans medans mamma lagat hur mycket köttbullar som helst och så middag till nu ikväll :D
 
Idag har alla våra hästar vaccinerats också, vi har sedan ett antal år sett till att det blir vid jul då skolhästarna vilar och även våra egna får ett par dagars ledig för att vi ska få mer tid att umgås med familjen <3
 
Själv fick jag en julklapp redan igår :D Eller ja och Mille kanske jag ska säga eftersom sadeln är till honom. En nästan likadan som mamma har fast ljusbrun - SJUKT SNYGG! och för att vara sån så passar den enormt bra till mina vardagsstövlar ;P
Nu kommer bara problemet att jag måste hitta ett nytt kandar, funkar ju inte med svart liksom.. Tur det dröjer iaf till i mars innan vi ska ut och visa upp oss på nån tävlingsbana. Så jag hinner spara ihop lite pengar för kandar är inte heller så billigt..
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0