Pikeur!

Publicerat: 2014-08-29 Kl: 22:04:32 | I kategori: Allmänt

Idag har jag äntligen haft lite tid att hinna ut och hämta mina nya ridbyxor jag beställt från Pikeur via Dressyrbutiken :D
Åhhh de är sjukt snygga OCH sköna! Jag har ju under senaste 1,5året haft ett par från Equiline med supergrip skoning. Mycket bra att rida/sitta i MEN svåra i storleken då 36:an satt ok i midjan men blev för stora i benen. Så blev en 34:à dessa sitter perfekt i benen men är sjukt svåra att få över häcken plus att det gör rent ut sagt ont att ha dem knäppta för lång stund i midjan :/ 
 
I Scandinavium i år köpte jag ett par grå 34:or Pikeur Lugana och dessa gillar jag skarpt, därför var valet enkelt. De finns dock inte i Sverige ännu så jag har fått i uppdrag av Sanna att ta bilder till lite reklam :D 
Fick även med mig en ny kedjetunnel till Ranguns stång då mamma snott min till Demeters kandar :/ Grrrr.. Man får aldrig ha grejerna i fred..
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0