Nöjd.. Eller nått..

Publicerat: 2014-08-02 Kl: 23:39:14 | I kategori: Allmänt

hmm de här med bedömningssport är spännande minsann.. Rangun gick ok i MsvA, inga stora missar men lite jämntjockt o tråkigt enligt mig (imorgon måste vi filma!) väldigt ojämn bedömning tyvärr annars hade vi blivit placerade. En domare hade mig mycket lägre än de andra två :/
Mille hade jag flera missar på bland annat piruetterna som det dessutom är koefficient på.. Trots detta trodde vi alla att han skulle gå om Ranguns resultat med råge - ack så fel vi hade... 
jaja.. Bara att ta nya tag och prestera ännu bättre imorgon!
 
Debro skötte sig kanon idag också, tyvärr ett par stora missar som jag får ta på mig. Kul och mycket fin o utvecklingsbar häst, nu ska han bara bli lite starkare och stadigare så kommer han bli riktigt vass sedan :)
 
<3
 
kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0