Eländiga väder..

Publicerat: 2014-08-26 Kl: 20:47:09 | I kategori: Allmänt

Fy vad det regnade hela fm!!! Bara för att vi skulle hoppträna :/ Typiskt! Kan säga att vi var heelt genomblöta efter två pass.
Hera var först ut och jag tror verkligen att hon inte heller gillade regnet för hon var inte alls som hon brukar och lite småtvär. I andra gruppen red jag Roccanboll (!) han var lite skraj för några hinder till en början men hoppade snällt på andra försöket. Väl avspänd sedan hoppade han väl och det var riktigt kul :D
 
Efter lunch fixade jag med hästar åt Fia och tittade/pratade med Ylva som var och tränade fina Debro för mamma. Planen är tävling på söndag men vi är fortfarande reserver, dock 1:a reserv så borde med största sannolikhet komma med ändå.

Stora killen :)
 
Jag och Fia red sedan ut en kort sväng på Mille& Rangun = lyckliga killar! Imorgon är det träning på Segersta igen och då tänkte jag att Rangun ska få följa med. Var väldigt länge sedan sist då Mille har varit prio ett.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0