Bilder på G!

Publicerat: 2014-04-06 Kl: 17:50:32 | I kategori: Allmänt

Ska bara klura ut hur jag laddar ned eländet :/  F*n vad jag hatar teknik när det inte fungerar.. Suttit med datorn hela vägen fram o tillbaka från Stoockholm idag, skrivit ihop gårdagens protokoll från MaskUS styrelsemöte och som sagt försökt spara ner bilderna jag fått mailade via skydrive till mig..
Grrr...
 
Jag och Fia hoppade en hel hög med hästar i fredags och en av våra praktikanter hade sin kamera i högsta hugg!
Får se om jag kan lyckas dela med mig av dessa såsmåningom - lite updateringsmaterial till hemsidan också :)
 
Hahha!!! Jag kanske inte är ehlt oduglig ändå! Hittade ett par av bilderna så nått rätt måste jag ju ändå lyckats göra! Fia på fina Thaleia!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0