Ensamma!

Publicerat: 2013-09-16 Kl: 17:51:06 | I kategori: Allmänt

Ja idag började då Maddes C-tränarutbildning på Strömsholm, Sofia åkte med en häst och fick choch-wave (osäker på stavningen) på kliniken i Hölö.Jag o den fantastiska mannen  själva och så hade vi vår veterinär Tove här för återbesök. Så ridning har det inte hunnits med idag. Demeter på skritten och så har jag tömkört nya stjärnan Palmir bilder kommer inom kort.Så man har haft att göra idag har ätit lite mat och ska nu ha mina kvällslektioner.Jocke håller på och skor och skall sedan åka och hämta nästa stjärna "Siri" ett 4-årigt Connemara sto så han får nog en sen kväll han också.Imorgon har vi hjälp i stallet så då räknar jag med att hinna rida en del. Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0