Duktig totto

Publicerat: 2013-09-02 Kl: 21:47:33 | I kategori: Allmänt

 
Trött pålle efter två rundor på tävlingsbanan :)
Supernöjd med min fina häst vid tävlingarna igår, ngt mindre nöjd med mig själv som bidrog till ett par onödiga stora missar OCH en "moppe-j*vel" som förstörde galoppökningen i MsvCn.. Men men det är sånt som händer..
I LAn hade jag såklart problem med den ena förvända galoppen (igen) :S Blev ändå ganska fina poäng och domaren verkade gilla honom skarpt vilket är kul.
 
I MsvC:1 fick vi tre stora missar, ena förvända galoppen sprack helt, han skyggade och bröt av i en punkt i galoppen samt galoppökningen som blev riktigt skit då en mopped gasade förbi husknuten just när vi kom i hörnet.. Lite surt men ändå mkt nöjd och vi fick förutom missarna ganska fina poäng och slutade på 64,51% tror jag det blev. Vilket betyder att vi har gjort ett av två kval till MsvB så jag kan ta tag i galoppombytena på riktigt igen.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0