Avbrott mitt i livet....

Publicerat: 2013-09-15 Kl: 13:30:21 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ett långt uppehåll har det blivit i bloggen. Förstår att ni som läser bloggen är nyfikna på vad som händer här på gården för det har hänt massor i vår verksamhet sista tiden.
 
Men det har ej varit möjligt för oss att sköta denna blogg sista veckan av personliga skäl.
En av våra närmsta vänner har hastigt lämnat oss och vi har bara sett till att djuren fått sin skötsel och lektionerna igång.
Har insett vad som är viktigast i livet - de nära och kära och att leva idag! Morgondagen kan se ut hur som helst.
 
Hittills har jag hållt mitt löfte har inte skyndat mig en ända gång. Vår vän har skällt på mig o Jocke att vi kommer att jobba ihjäl oss en vacker dag och det ska jag se till att inte göra. Utan uppleva och leva.
 
Det var allt för idag - bilder på nya hästar kommer samt info om dem.
 
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0