Vilken dag!

Publicerat: 2013-10-03 Kl: 22:39:33 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Trött sitter jag här framför TV:n Jocke kollar på en film jag sett förut även han men det hindrar inte en trött hovslagare han gillar allt som smäller och skjuter himla rolig film faktiskt A-team....
Idag har Jocke köpt en ny mobil det tog bara 1 tim o 45 min inne på Präntaren i Strängnäs....jag hann med tandläkaren samt bli irriterad och sedan köpa akvariefiskar.
Madde o Anders har kört hit sitt fina hörn akvarie så nu har vi två st. Så vi är inte bara ägare till en massa hästar just nu utan även ett helt gäng med fiskar.
Idag införskaffades 2 slöjstjärtar, 1 kampfisk med 3 honor och 2 algätare.
Jag har fött upp en väldig massa olika djur. Fiskar, undulater (i olika fantastiska färger), kaniner (olika raser), grisar, kossor, höns, katter, hundar och en hel massa föl.
Idag har jag bara ridit Demeter men hon gick väldigt bra. Har ju ej tränat några byten sedan i våras för att ej göra det för svårt nu när hon tävlat. Så idag var det dags och det var inga problem alls duktiga hästen.
 
Idag har Sofia hämtat hem Calima skönt!
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0